نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاه از شبکه یک روش حراج آگاه از شبکه برای تخصیص منابع درمحاسبات تورین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 96-109]
  • آموزش اثربخش بررسی عوامل انگیزشی در امر یادگیری زبان آموزان با ملاحظه تأثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 90-104]
  • آموزش الکترونیکی ارزیابی ابعاد، عوامل و راهبردهای انگیزش دانشجویان در برنامه‌های تربیتی-آموزشی یک مرکز آموزش عالی نظامی (به تفکیک برنامه‌های حضوری، الکترونیکی و تلفیقی) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 32-54]
  • آموزش تلفیقی ارزیابی ابعاد، عوامل و راهبردهای انگیزش دانشجویان در برنامه‌های تربیتی-آموزشی یک مرکز آموزش عالی نظامی (به تفکیک برنامه‌های حضوری، الکترونیکی و تلفیقی) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 32-54]
  • آموزش مجازی تدوین الگوی مفهومی عوامل موثر بر کیفیت آموزش مجازی دانشگاه و ارزیابی کیفیت آن در دوران کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-89]
  • آموزش مجازی سنجش میزان رضایت دانشجویان از نظام یاددهی-یادگیری الکترونیکی در دوران شیوع پاندومی کرونا در دانشگاه مهرالبرز [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 16-42]

ا

  • ابعاد و راهبردهای انگیزشی؛ آموزش حضوری ارزیابی ابعاد، عوامل و راهبردهای انگیزش دانشجویان در برنامه‌های تربیتی-آموزشی یک مرکز آموزش عالی نظامی (به تفکیک برنامه‌های حضوری، الکترونیکی و تلفیقی) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 32-54]
  • ارزیابی آموزشی تدوین الگوی مفهومی عوامل موثر بر کیفیت آموزش مجازی دانشگاه و ارزیابی کیفیت آن در دوران کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-89]
  • استفاده واقعی از همراه‌بانک بررسی تاثیر ابعاد کیفیت بانکداری همراه بر استفاده واقعی در بانک سرمایه ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-15]
  • اعتماد بررسی پیشران‌های مؤثر بر قصد مشارکت کاربران در کسب‌وکارهای پلتفرمی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-16]
  • اعتماد بررسی تاثیر ابعاد کیفیت بانکداری همراه بر استفاده واقعی در بانک سرمایه ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-15]
  • اعتماد میان‌سازمانی مدل‌سازی عوامل نگرشی و رفتاری میانجی در تأثیر رفتارهای فرصت‌طلبانه بر عملکرد مالی و غیرمالی (مورد مطالعه: کسب و کار دیجیتال ورانگر) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-102]
  • اعتماد میان‌فردی مدل‌سازی عوامل نگرشی و رفتاری میانجی در تأثیر رفتارهای فرصت‌طلبانه بر عملکرد مالی و غیرمالی (مورد مطالعه: کسب و کار دیجیتال ورانگر) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-102]
  • اکوسیستم بازاریابی کارآفرینانه بررسی عوامل موثر بر اکوسیستم بازاریابی کارافرینانه دیجیتال در صنعت بیمه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-60]
  • الگوریتم فازی رویکردی مبتنی بر اینترنت اشیا برای مدیریت هوشمند ساختمان با استفاده از روش فازی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 17-44]
  • الگوریتم هبیان غیر خطی نقشه های شناختی فازی؛ رویکردی پیشرفته برای مدل‌سازی سیستم‌های پیچیده [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]
  • انگیزه تحصیلی بررسی عوامل انگیزشی در امر یادگیری زبان آموزان با ملاحظه تأثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 90-104]
  • اینترنت اشیا رویکردی مبتنی بر اینترنت اشیا برای مدیریت هوشمند ساختمان با استفاده از روش فازی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 17-44]
  • اینترنت وسایل نقلیه تشخیص حمله انکارسرویس در اینترنت وسایل نقلیه با استفاده از شبکه عصبی کانولوشن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-18]

ب

  • بازاریابی دیجیتال تحلیل ساختار شبکه‌های اجتماعی با هدف ارتقا بازاریابی دیجیتال و ارتباط با مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 28-45]
  • بازی پردازی طراحی سامانة آموزشیاری شخصی شده با کمک عناصر بازی پردازی بر اساس شخصیت و انگیزه و بررسی اثرگذاری آن بر رضایت تحصیلی یادگیرندگان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
  • بستر الکترونیکی ارائه الگوی هیوتاگوژیک خودتوسعه‌ای در بستر الکترونیک (الگویی برای رهبری یادگیری) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
  • بهینه‌سازی فاخته رویکردی مبتنی بر اینترنت اشیا برای مدیریت هوشمند ساختمان با استفاده از روش فازی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 17-44]
  • بیش نمونه‌گیری ارائه یک مدل تشخیص دیابت مبتنی بر شبکه‌های عصبی عمیق بازگشتی و الگوریتم بیش نمونه‌گیری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-120]

پ

  • پراکندگی قیمت بازار ارزیابی تأثیر قیمت مرجع بیرونی بر فرآیند خریداران با مقایسه کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 58-84]
  • پروژه‌های ساخت و ساز ارزیابی یکپارچگی بین قابلیت‌های دیجیتال سیستم BIM در راستای پیاده سازی مدیریت ایمنی در پروژه‌های ساخت و ساز [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 103-120]
  • پیش‌بینی پیش‌بینی سکتة مغزی در بیماران همودیالیزی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 45-57]

ت

  • تحلیل ساختار شبکه‌های اجتماعی، دیجیکالا، شبکه‌های اجتماعی تحلیل ساختار شبکه‌های اجتماعی با هدف ارتقا بازاریابی دیجیتال و ارتباط با مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 28-45]
  • تحول دیجیتال مدل بلوغ تحول دیجیتال؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش در ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 43-72]
  • تحول دیجیتال ارزیابی آمادگی پذیرش شبکه های نرم افزارمحور در سفر تحول دیجیتال شرکت‌های تلکامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-87]
  • تحول دیجیتال شناسایی و الویت بندی ابعاد بلوغ تحول دیجیتال در صنایع غذایی با رویکرد DANP فازی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]
  • تشخیص برون هشته‌ای بهبود تشخیص ناهنجاری داده ها با یادگیری عمیق [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 105-124]
  • تشخیص دیابت ارائه یک مدل تشخیص دیابت مبتنی بر شبکه‌های عصبی عمیق بازگشتی و الگوریتم بیش نمونه‌گیری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-120]
  • تصمیم گیری چندمعیاره شناسایی و الویت بندی ابعاد بلوغ تحول دیجیتال در صنایع غذایی با رویکرد DANP فازی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]

ج

  • جستجوی فاخته رویکردی مبتنی بر اینترنت اشیا برای مدیریت هوشمند ساختمان با استفاده از روش فازی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 17-44]

ح

  • حراج یک روش حراج آگاه از شبکه برای تخصیص منابع درمحاسبات تورین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 96-109]
  • حمله انکارسرویس تشخیص حمله انکارسرویس در اینترنت وسایل نقلیه با استفاده از شبکه عصبی کانولوشن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-18]

خ

  • خودتوسعه‌ای ارائه الگوی هیوتاگوژیک خودتوسعه‌ای در بستر الکترونیک (الگویی برای رهبری یادگیری) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
  • خوشه‌بندی رویکردی مبتنی بر اینترنت اشیا برای مدیریت هوشمند ساختمان با استفاده از روش فازی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 17-44]

د

  • داده‌کاوی پیش‌بینی سکتة مغزی در بیماران همودیالیزی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 45-57]
  • داده‌های پرت ارائه یک مدل تشخیص دیابت مبتنی بر شبکه‌های عصبی عمیق بازگشتی و الگوریتم بیش نمونه‌گیری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-120]
  • درگیری ذهنی ارزیابی تأثیر قیمت مرجع بیرونی بر فرآیند خریداران با مقایسه کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 58-84]

ر

  • راهبردهای بهینه مدل بندی راهبردهای نهان نگاری و نهان کاوی اطلاعات در تصاویر دیجیتال با استفاده از نظریه ی بازی ها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 46-59]
  • رایانش ابری ارزیابی آمادگی پذیرش شبکه های نرم افزارمحور در سفر تحول دیجیتال شرکت‌های تلکامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-87]
  • رضایت بررسی تاثیر ابعاد کیفیت بانکداری همراه بر استفاده واقعی در بانک سرمایه ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-15]
  • رضایت سنجش میزان رضایت دانشجویان از نظام یاددهی-یادگیری الکترونیکی در دوران شیوع پاندومی کرونا در دانشگاه مهرالبرز [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 16-42]
  • رضایت تحصیلی طراحی سامانة آموزشیاری شخصی شده با کمک عناصر بازی پردازی بر اساس شخصیت و انگیزه و بررسی اثرگذاری آن بر رضایت تحصیلی یادگیرندگان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
  • رفتار فرصت طلب مدل‌سازی عوامل نگرشی و رفتاری میانجی در تأثیر رفتارهای فرصت‌طلبانه بر عملکرد مالی و غیرمالی (مورد مطالعه: کسب و کار دیجیتال ورانگر) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-102]
  • رهبری تحول دیجیتال مدل بلوغ تحول دیجیتال؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش در ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 43-72]
  • رهبری یادگیری ارائه الگوی هیوتاگوژیک خودتوسعه‌ای در بستر الکترونیک (الگویی برای رهبری یادگیری) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
  • روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت جهت استقرار آموزش الکترونیکی در یک محیط تعاملی کارآمد [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-70]
  • روش دلفی فازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت جهت استقرار آموزش الکترونیکی در یک محیط تعاملی کارآمد [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-70]

ز

  • زمانبندی یک روش حراج آگاه از شبکه برای تخصیص منابع درمحاسبات تورین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 96-109]

س

  • سامانة آموزشیاری هوشمند طراحی سامانة آموزشیاری شخصی شده با کمک عناصر بازی پردازی بر اساس شخصیت و انگیزه و بررسی اثرگذاری آن بر رضایت تحصیلی یادگیرندگان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
  • سکته مغزی پیش‌بینی سکتة مغزی در بیماران همودیالیزی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 45-57]
  • سیستم آموزش الکترونیکی نقش سیستم آموزش الکترونیکی بر مهارت تفکر سطح بالا و مهارت یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان با نقش میانجی علاقه به یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 19-38]
  • سیستم تشخیص نفوذ تشخیص حمله انکارسرویس در اینترنت وسایل نقلیه با استفاده از شبکه عصبی کانولوشن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-18]
  • سیستم توصیه گر بهبود عملکرد سیستم‌های توصیه‌گر پالایش مشارکتی با استخراج عمیق ویژگی‌ها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 80-95]
  • سیستم های پیچیده ی پویا نقشه های شناختی فازی؛ رویکردی پیشرفته برای مدل‌سازی سیستم‌های پیچیده [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]
  • سیستم یادگیری الکترونیکی سنجش میزان رضایت دانشجویان از نظام یاددهی-یادگیری الکترونیکی در دوران شیوع پاندومی کرونا در دانشگاه مهرالبرز [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 16-42]

ش

  • شبکه عصبی بازگشتی ارائه یک مدل تشخیص دیابت مبتنی بر شبکه‌های عصبی عمیق بازگشتی و الگوریتم بیش نمونه‌گیری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-120]
  • شبکه عصبی عمیق بهبود تشخیص ناهنجاری داده ها با یادگیری عمیق [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 105-124]
  • شبکه عصبی کانولوشن بهبود تشخیص ناهنجاری داده ها با یادگیری عمیق [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 105-124]
  • شبکه عصبی کانولوشن تشخیص حمله انکارسرویس در اینترنت وسایل نقلیه با استفاده از شبکه عصبی کانولوشن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-18]
  • شبکه‌های نرم‌افزار محور ارزیابی آمادگی پذیرش شبکه های نرم افزارمحور در سفر تحول دیجیتال شرکت‌های تلکامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-87]
  • شخصی سازی طراحی سامانة آموزشیاری شخصی شده با کمک عناصر بازی پردازی بر اساس شخصیت و انگیزه و بررسی اثرگذاری آن بر رضایت تحصیلی یادگیرندگان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]

ص

  • صنایع غذایی شناسایی و الویت بندی ابعاد بلوغ تحول دیجیتال در صنایع غذایی با رویکرد DANP فازی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]
  • صنعت بیمه بررسی عوامل موثر بر اکوسیستم بازاریابی کارافرینانه دیجیتال در صنعت بیمه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-60]
  • صنعت تلکام ارزیابی آمادگی پذیرش شبکه های نرم افزارمحور در سفر تحول دیجیتال شرکت‌های تلکامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-87]

ع

  • علاقه به یادگیری نقش سیستم آموزش الکترونیکی بر مهارت تفکر سطح بالا و مهارت یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان با نقش میانجی علاقه به یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 19-38]
  • عملکرد غیرمالی مدل‌سازی عوامل نگرشی و رفتاری میانجی در تأثیر رفتارهای فرصت‌طلبانه بر عملکرد مالی و غیرمالی (مورد مطالعه: کسب و کار دیجیتال ورانگر) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-102]
  • عوامل ارزیابی ابعاد، عوامل و راهبردهای انگیزش دانشجویان در برنامه‌های تربیتی-آموزشی یک مرکز آموزش عالی نظامی (به تفکیک برنامه‌های حضوری، الکترونیکی و تلفیقی) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 32-54]
  • عوامل کلیدی موفقیت شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت جهت استقرار آموزش الکترونیکی در یک محیط تعاملی کارآمد [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-70]
  • عوامل موثر بر طلاق نقشه های شناختی فازی؛ رویکردی پیشرفته برای مدل‌سازی سیستم‌های پیچیده [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]

ف

  • فرایند تحلیل شبکه‌ای الویت بندی عوامل موثر بر اثربخشی مدیریت بحران با تاکید بر استفاده از فناوری اطلاعات: فرایند ‏تحلیل شبکه ای ‏ANP [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 88-104]
  • فروش آنلاین بررسی عوامل موثر بر اکوسیستم بازاریابی کارافرینانه دیجیتال در صنعت بیمه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-60]
  • فناوری اطلاعات الویت بندی عوامل موثر بر اثربخشی مدیریت بحران با تاکید بر استفاده از فناوری اطلاعات: فرایند ‏تحلیل شبکه ای ‏ANP [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 88-104]
  • فناوری نوین اهمیت کاربردهای فناوری هیت مپ در عملکرد کسب و کار آنلاین [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-83]
  • فیلترینگ مشارکتی بهبود عملکرد سیستم‌های توصیه‌گر پالایش مشارکتی با استخراج عمیق ویژگی‌ها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 80-95]

ق

  • قصد مشارکت بررسی پیشران‌های مؤثر بر قصد مشارکت کاربران در کسب‌وکارهای پلتفرمی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-16]
  • قیمت مرجع بیرونی ارزیابی تأثیر قیمت مرجع بیرونی بر فرآیند خریداران با مقایسه کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 58-84]

ک

  • کراس بهبود تشخیص ناهنجاری داده ها با یادگیری عمیق [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 105-124]
  • کرونا تدوین الگوی مفهومی عوامل موثر بر کیفیت آموزش مجازی دانشگاه و ارزیابی کیفیت آن در دوران کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-89]
  • کسب و کار آنلاین اهمیت کاربردهای فناوری هیت مپ در عملکرد کسب و کار آنلاین [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-83]
  • کسب‌وکار آنلاین و آفلاین ارزیابی تأثیر قیمت مرجع بیرونی بر فرآیند خریداران با مقایسه کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 58-84]
  • کسب‌وکارهای دیجیتال مدل‌سازی عوامل نگرشی و رفتاری میانجی در تأثیر رفتارهای فرصت‌طلبانه بر عملکرد مالی و غیرمالی (مورد مطالعه: کسب و کار دیجیتال ورانگر) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-102]
  • کیفیت آموزش تدوین الگوی مفهومی عوامل موثر بر کیفیت آموزش مجازی دانشگاه و ارزیابی کیفیت آن در دوران کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-89]
  • کیفیت خدمات بانکداری‌همراه بررسی تاثیر ابعاد کیفیت بانکداری همراه بر استفاده واقعی در بانک سرمایه ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-15]

م

  • محاسبات تورین یک روش حراج آگاه از شبکه برای تخصیص منابع درمحاسبات تورین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 96-109]
  • مدل بلوغ مدل بلوغ تحول دیجیتال؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش در ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 43-72]
  • مدل بلوغ شناسایی و الویت بندی ابعاد بلوغ تحول دیجیتال در صنایع غذایی با رویکرد DANP فازی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-27]
  • مدل‌بندی مدل بندی راهبردهای نهان نگاری و نهان کاوی اطلاعات در تصاویر دیجیتال با استفاده از نظریه ی بازی ها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 46-59]
  • مدلسازی نقشه های شناختی فازی؛ رویکردی پیشرفته برای مدل‌سازی سیستم‌های پیچیده [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) ارزیابی یکپارچگی بین قابلیت‌های دیجیتال سیستم BIM در راستای پیاده سازی مدیریت ایمنی در پروژه‌های ساخت و ساز [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 103-120]
  • مدیریت ارشد دیجیتال مدل بلوغ تحول دیجیتال؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش در ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 43-72]
  • مدیریت ایمنی ارزیابی یکپارچگی بین قابلیت‌های دیجیتال سیستم BIM در راستای پیاده سازی مدیریت ایمنی در پروژه‌های ساخت و ساز [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 103-120]
  • مدیریت بحران الویت بندی عوامل موثر بر اثربخشی مدیریت بحران با تاکید بر استفاده از فناوری اطلاعات: فرایند ‏تحلیل شبکه ای ‏ANP [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 88-104]
  • مدیریت فناوری اطلاعات شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت جهت استقرار آموزش الکترونیکی در یک محیط تعاملی کارآمد [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-70]
  • مزیت اجتماعی ادراک‌شده بررسی پیشران‌های مؤثر بر قصد مشارکت کاربران در کسب‌وکارهای پلتفرمی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-16]
  • مزیت اقتصادی ادراک‌شده بررسی پیشران‌های مؤثر بر قصد مشارکت کاربران در کسب‌وکارهای پلتفرمی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-16]
  • مهارت تفکر سطح بالا نقش سیستم آموزش الکترونیکی بر مهارت تفکر سطح بالا و مهارت یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان با نقش میانجی علاقه به یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 19-38]
  • مهارت یادگیری خودتنظیمی نقش سیستم آموزش الکترونیکی بر مهارت تفکر سطح بالا و مهارت یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان با نقش میانجی علاقه به یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 19-38]
  • مهندسی ویژگی‌ها بهبود عملکرد سیستم‌های توصیه‌گر پالایش مشارکتی با استخراج عمیق ویژگی‌ها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 80-95]

ن

  • نظام یاددهی-یادگیری الکترونیکی سنجش میزان رضایت دانشجویان از نظام یاددهی-یادگیری الکترونیکی در دوران شیوع پاندومی کرونا در دانشگاه مهرالبرز [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 16-42]
  • نظریه یادگیری اجتماعی بررسی عوامل انگیزشی در امر یادگیری زبان آموزان با ملاحظه تأثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 90-104]
  • نظریه‌ی بازی‌ها مدل بندی راهبردهای نهان نگاری و نهان کاوی اطلاعات در تصاویر دیجیتال با استفاده از نظریه ی بازی ها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 46-59]
  • نقشه های شناختی فازی نقشه های شناختی فازی؛ رویکردی پیشرفته برای مدل‌سازی سیستم‌های پیچیده [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]
  • نگرانی حریم خصوصی آنلاین بررسی پیشران‌های مؤثر بر قصد مشارکت کاربران در کسب‌وکارهای پلتفرمی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-16]
  • نگرانی حریم خصوصی فیزیکی بررسی پیشران‌های مؤثر بر قصد مشارکت کاربران در کسب‌وکارهای پلتفرمی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-16]
  • نهان‌کاوی مدل بندی راهبردهای نهان نگاری و نهان کاوی اطلاعات در تصاویر دیجیتال با استفاده از نظریه ی بازی ها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 46-59]
  • نهان‌نگاری مدل بندی راهبردهای نهان نگاری و نهان کاوی اطلاعات در تصاویر دیجیتال با استفاده از نظریه ی بازی ها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 46-59]

ه

  • هیت مپ اهمیت کاربردهای فناوری هیت مپ در عملکرد کسب و کار آنلاین [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-83]
  • هیوتاگوژی ارائه الگوی هیوتاگوژیک خودتوسعه‌ای در بستر الکترونیک (الگویی برای رهبری یادگیری) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]

ی

  • یادگیری الکترونیکی طراحی سامانة آموزشیاری شخصی شده با کمک عناصر بازی پردازی بر اساس شخصیت و انگیزه و بررسی اثرگذاری آن بر رضایت تحصیلی یادگیرندگان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 18-31]
  • یادگیری الکترونیکی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت جهت استقرار آموزش الکترونیکی در یک محیط تعاملی کارآمد [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-70]
  • یادگیری الکترونیکی بررسی عوامل انگیزشی در امر یادگیری زبان آموزان با ملاحظه تأثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 90-104]
  • یادگیری سیار بررسی عوامل انگیزشی در امر یادگیری زبان آموزان با ملاحظه تأثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 90-104]
  • یادگیری عمیق بهبود عملکرد سیستم‌های توصیه‌گر پالایش مشارکتی با استخراج عمیق ویژگی‌ها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 80-95]
  • یادگیری ماشین ارائه یک مدل تشخیص دیابت مبتنی بر شبکه‌های عصبی عمیق بازگشتی و الگوریتم بیش نمونه‌گیری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-120]
  • یکپارچگی قابلیت‌ها و پیش‌نیازها ارزیابی یکپارچگی بین قابلیت‌های دیجیتال سیستم BIM در راستای پیاده سازی مدیریت ایمنی در پروژه‌های ساخت و ساز [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 103-120]